Jsou z nás rodiče

17.11.2019

Milý deníčku, 
asi v půlce ledna jsem byla na kontrole u Rosy. Udělala mi klasické vyšetření a princezna je připravena jít ven. Udělala mi vyšetření moči, které bylo v pořádku. Pak jsme se bavily o porodu a co si mám vše připravit a taky se hlavně už nemůžu přemisťovat. Smím používat jen letax, ale to jsem věděla už od Viv. Po prohlídce jsem šla ještě do práce a s Amandou jsme dořešili moji mateřskou a nástup do práce.
Pak jsem šla domů a přichystala jsem si do tašky vše co mi řekla Rosa co budu potřebovat. O víkendu mezi lednem a únorem jsme lehce převybavili pokoj pro Pheo, aby se tam cítila dobře. Na začátku února přišla firma na přestavbu pokoje pro princeznu a trvalo jim to necelých 7 pracovních dní. Já se stále cítím dobře, ale k večeru mi trochu tvrdne bříško. Na to mě Rosa upozornila a tak jsem se nebála. 
Byl večer 11.2 a já byla šťastná, že pokoj je připravený a kolébka stojí v ložnici a vše je připraveno na příchod princezny. Večer mi zase trnulo bříško mávla jsem nad tím rukou a říkala jsem si že to nic není, že je to z toho jak jsem ukládala věci pro malou do pokojku. Spokojená ze svou prací jsem se osprchovala, schoulila se Willovi do náruče a usnula jsem. Ráno jsem se probudila kolem 7 a jako každý den jsem připravila Willovi snídani a svačinu a nasnídala jsem se taky. Jenže něco bylo jinak a cítila jsem se jinak a taky jsem pociťovala poslíčky. Rychle jsem našla těhotenskou průkazku a našla jsem že předpokládaný termín je dneska!!!! Snažila jsem se uklidnit, ale moc to nešlo. Will kolem 8 odešel do školy a já pro svůj klid napsala kolem 10 Rose, že mám poslíčky. Asi během půl hodiny přišla a já zrovna prodýchávala poslíčka a tak nějak jsem měla pocit, že se to začíná měnit v kontrakce. Rosa mi mávla k bříšku a říkala, že už se porod blíží, ale že to chvíli potrvá. Pustila jsem ji ven, kde postavila stan a když přišla tak mě zkontrolovala a pak mě poslala si sednout, abych si ještě před tím ještě odpočinula než půjdeme na tom. Já měla během půl hodiny měla asi dvě nebo tři kontrakce, které byly silnější a silnější a tak jsem vždy zavřela oči a prodýchávala. Pak se mě Rose zeptala jestli chci lektvar ne utlumení bolesti a tak nějak jsem souhlasila. Než přišla tak jsem stihla napsat Willovi, že začínám rodit a ať přijde domů. Ten lektvar byl hnusný, ale pomohl mi. Po vypití lektvaru se nějak kontrakce začaly zrychlovat a tak někdy lehce po poledni  jsme se s Rosou přesunuly do stanu. To jsem ještě stačila napsat Willovi, že jsme tam. 
Když jsme přišli do stanu tak jsem se převlékla do porodní róby a lehla si na lůžko. Měla jsem asi další dvě nebo tři kontrakce, které jsem se snažila prodýchat. Mezi tím si Rosa stihla natáhnout šaty a přiběhl Will, jestli něco nezmeškal. Byla jsem ráda, že to stihnul a bude u toho. Pak mi Rosa řekla ať pokrčím kolena, že se mrkne na to jak to vypadá. Mávla k mému bříšku a koukla na mě s lehkým úsměv a říká: ,,Jste úplně otevřená a při další kontrakci už můžete začít tlačit." Mezitím se Will oblékl do róby a umyl si ruce, chytl mě za ruku. Najednou cítím jak přichází kontrakce a já nějak intuitivně se přitáhla ke kolenům a začala tlačit, po odeznění kontrakce jsem byla opocená a tak Rosa podala Willovi ručník a tak mě otíral pot. Během minuty další kontrakce, která byla silnější než ta předtím. Opět jsem se přitáhla ke kolenům, Will mě lehce podepřel pod zády a já zatlačila až se mi z hrdla vydral lehký sten. Takhle byly asi dvě nebo tři další kontrakce. Rosa koukla pod róbu a říká: ,,Jde Vám to skvěle, už vidím hlavičku. Při další kontrakci zatlačte co nejvíce a máte to za sebou." v hlavě mi proběhlo ,,Cože? To jako už? To není možný!" Rosa klekla k mým nohám a ruce natáhla mezi mé nohy. Během malé chvilinky přišla kontrakce, která byla hodně silná, přitáhla jsem se ke kolenům, Will mi přidržel pod zády, zavřela jsem oči a zatlačila jsem ze všech sil. I když jsem měla lektvar proti bolesti tak jsem polohlasně zakřičela. Cítila jsem jak malá vyšla ven, lehla jsem na postel a během chvilinky začala malá brečet, a zároveň s ní i já a Willlovi se taky zalily oči slzami. Rosa podala Willovi nůžky a ten lehce třesoucí rukou přestřihl pupeční šňůru. Pak ji Rosa zabalila do balvněné plínky a položila mi ten malý uzlíček na hrudník aby slyšela moje srdíčko, během chvíle přestala brečet. Will mi dal pusu na čelo a říká: ,, Jsem na tebe hrdý a neskutečně šťastný." Mezi tím si Rosa připravila misku, umyvadlo a žínku, pak poprosila Willa ať si vezme malou a stoupne si za mou hlavu. Rosa si klekla a říká: ,,Ještě nás čeká porod placenty, až ucítíte kontrakci tak zatlačíte a bude to hotovo." Předala jsem malou Willovi a během minuty přišla kontrakce a tak jsem se přitáhla ke kolenům, zavřela oči a zatlačila. Cítila jsem jak něco vyklouzlo ven. Položila jsem se lehátko a cítím jak mi Rosa otírá rodidla, rychle setřela lehátko od krve a pomohla mi nandat poporodní plínu. Will po dal noční košili se županem a zase jsem si lehla. Byla jsem překvapená jak mě to unavilo. Will mě políbil, hladil po vlasech a chválil jak jsem to zvládla. Mezi tím Rosa umyla malou, zvážila, změřila a zabalila do zavinovačky. Podala mi malou do náruče a ještě nás poučila o nadcházejících dnech. 
Pak mě Will podepřel a doprovodil do domu, kde mě uložil do postele a dal mi malou do náruče. Pak šel za Rosou, aby ji otevřel branku. Během pár minut přišel nahoru, vyfotil fotku co je nahoře a lehl do postele vedle nás. Objal nás a oba dva jsme na ni hleděli jak na svatý obrázek, že se nám tak povedla. Po nějaké chvíli si Will všiml že se mi zavírají oči a tak vstal a uložil Sophii do kolébky a jemně ji rozhoupal. Lehl si zpátky do postele,  přitáhl si mě do náruče a já celá unavená během chvilky usnula. 
Druhý den ráno, mě ráno probudil hlad. Tak jsem vzala malou do náruče a byla taková neklidná. Tak jsem si rozepla noční košili a přiložila si malou k prsu. Celkem rychle se přisála a začala tahat. Je to zvláštní pocit, ale jsem neskutečně šťastná, že se to povedlo. Jelikož to je to nejlepší co jí můžu dát.

Zatím se měj 
Tvá Lea 

Ahoj, jmenuji se Sophia Vivien Cooper a narodila jsem se 12.02.2012 a vážila jsem 3 150g a měřila jsem 50cm.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky