Nový domov 

04.04.2019

Milý deníčku,

je druhý den prázdnin. Říká se v dospělosti že mám prázdniny? No na to přijdeme později. Po snídani jsem dobalila všechny věci co jsem měla doma do kufrů. No ještě že můžu kouzlit a nebylo potřeba dalšího kufru. Nasedli jsme s Willem do našeho auta a mamka s taťkou a Pheo jeli druhým autem. Cesta trvala chvíli a už jsme zastavovali před domem. Teda je absolutně úžasný, patrový a vypadá ještě líp než na fotce. Pak taťka a Will odjeli do práce a mi začaly vybalovat. Ještě že mám tak skvělou rodinu a se vším mi pomůžou. Na oběd jsme šli v Godriku do restaurace a do večera jsme neměli co dělat. Když přijel táta i Will tak jsme grilovali a povídali. Kolem desáté naši odešli  a mi s Willem si užívali náš nový domov. Ještě budu muset popřemýšlet o nějaké výzdobě, ale to není nic s čím bych si neporadila. Je to zvláštní pocit  spát ve svém domově. 
Každé ráno zajedu do své posilovny, pak se nasnídám a pak hurá do práce, kterou jsem si zařídila ještě na škole. Je to fajn, že mi to vyšlo na recepci v Black and White, kde to znám již z brigád a mám to tam ráda. 
Takže  dalo by se říct, že jsem do dospělosti vkročila šťastně. 
Pak slavila ségra narozeniny a tak jsem s Willem upekla cupcaky a nazdobily jsme je do podoby lišky, které má ráda a Will sehnal úžasný deník s koženou červenou vazbou a vyraženou liškou na levém dolním rohu.  Bude z něj nadšena, protože je úžasný. Pak jsme jeli k nám kde probíhala oslava a bylo to moc fajn. 

S dalšimi zápisky se ozvu
Měj se fajn
Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky