Odjezd do školy

01.02.2019

Milý deníčku,

v den odjezdu jsem se vzbudila celkem brzy a tak jsem se stihla v pohodě sbalit a naházet věci do kufrů. Ještě že takové balení je jedno z posledních, protože letos nastupuji do posledního ročníků. Ano deníčku zvládli jsme to a snad se nám podaří školu úspěšně dokončit. No asi týden před koncem prázdnin mi došel dopis ze školy, že mě jmenovali primusem. Byl to pro mě šok a bylo to velké překvapení. Začala jsem mít z toho velké obavy, ale byla jsem ujištěna, že to zvládnu. Jediný kdo to věděl na konci prázdnin byla Stella, protože jsme se domlouvali, že pojedeme ve vlaku společně. Cestování v prvním kupé jsem si moc užila, bylo to perfektní. Po příjezdu do Prasinek jsme si se Stellou našli kočár a pak si k nám přisedli Cass a Faye. Povídali jsme si a cesta na hrad byla skvělá a rychlá. Po příjezdu na hrad jsem se usadila jako vždy dopředu našeho stolu a po chvíli začalo zařazování. Bylo k nám zařazeno sedm prváků a Stella šla první a já hlídala konec, abychom na někoho nezapomněli. Po příchodu na kolej už tam byla Lottie. Docela by mě zajímalo co se stalo  s Nomosem? Dlouho jsem ho neviděla. 
po představování na koleji kdo je kdo, jsem hodila kufry na pokoj a šla se projít po hradě. Další den jsem udělala prohlídku pro prváky a na konci jsem  jim dala sladkou odměnu. Pak začala výuka a jsem ráda, že máme stejný učitelé jako vloni. A z čeho jsem nadšená, že na Bylinky nemáme Velta. 
S dalšími zápisky se snad brzy ozvu

Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky