Halloween

01.06.2018

Milý deníčku,

když jsem se vymanila z pocitu, že jsem tak nějak přehlížena tak nastal Halloween. Celý hrad byl vyzdoben jako nemocnice teda taková ta polní co funguje na frontách.  Byla jsem si na snídani a jelikož jsem od Ronneyho věděla, že mají divadelní kroužek tak jsem se tam vydala, protože jsem potřebovala mluvit s Archerem. Chvíli jsem čekala spolu s ostatními a po nějaké době přišel. Koukl na mě a povídá ať počkám, jen jsem přikývla a sedla si. Po nějaké době jsem zaslechla rozhlas, že se rozdávají kostýmy na večerní ples a  tak jsem se rozběhla do učebny vedle tanečního sálu. Tam už seděl profesor Bakari a já rychle přeletěla očima kostýmy a chtěla jsem kostým smrti. A pan profesor, řekl, že když si  ho vylosuji tak mi ho klidně dá. Natáhla jsem ruku do pytle s lístečky a losovala a najednou jsem si vytáhla lístek pro mě se šťastným číslem 13. Podala jsem ho profesorovi a on se usmál a říká ,,Máte šťastnou ruku, slečno." Pak mi podal pytel kde byl opravdu kostým smrti. Byla jsem šťastná a rozběhla jsem se na kolej a položila ho na postel a úprkem běžela k divadelnímu klubu. Když jsem doběhla tak už Archer čekal venku a díval se na maguára, který prý chodí na všechny zkoušky divadelního klubu. No tak jsem na něj vysypala co chci, řekl, že to bude v pohodě a vše se co nejdříve vysvětlí a dodělá. Pak jsme se bavili o plesu a zda půjde. Říkal, že neví jestli dojde a tak jsem ho trochu přemluvila ať jde. A jestli mě pozná v kostýmu tak bude dobrý. Rozloučili jsme se a já se šla na kolej připravovat na ples. Byla jsem celkem rychle oblečená a celý kostým jsem doplnila rudou rtěnkou. Nanedlouho na to už se rozezněl rozhlas, že ples již za pár chvil vypukne a máme si vzít peníze na tombolu. Hrábla jsem do peněžky a pár galeonů jsem si dala do kapsy a jako hrdá smrtka jsem vyšla z pokoje a šla přímo do síně. Nabrala jsem si nějaké občerstvení a šla si sednout k jednomu z prázdných stolů. Po nějaké chvíli se objevil Ronney s Will.  Chvíli jsme si povídali a já najednou slyšela malého Stuího jak volá stlejda Chliiiis. Počkala jsem jak projde okolo mě a potichounku jsem se vydala za ním. Po dvou krocích se zastavil a já mu dala před oči kosu a pronesla hlubokým hlasem ,,Nadešel, tvůj čas a půjdeš se mnou." pak se otočil a povídá ,,Drahá smrti, ještě mě nech žít. Uděláme takovou smlouvu. Já ti budu dodávat lidi a tím ušetříš můj život." chvíli jsem se zamyslela a pak jsem stále hlubokým hlasem pronesla ,,Dobrá, ale jen proto, že jste to vy. A jen s tou podmínkou, že si přijdu pro 5 lidí za den." pak vykouzlil ten svůj úsměv  a pravil  ,,Tak tedy ujednáno." potřásli jsme si rukama  a oba se rozesmáli. Bylo to moc super a jsem ráda, že nezkazil srandu. Když jsme se rozloučili tak jsem si šla pro tombolu a to bych nebyla já, abych si nekoupila hned 5 lístků. Ještě chvíli jsem se posadila ke stolu a poslouchala písničky. Zhruba po třech, možná čtyřech písničkách jsem se zvedla a šla na kolej. Nikdo tam nebyl a tak jsem zapadla do pokoje a celkem rychle jsem usnula. 

Další den ráno probíhala výuka normálně podle rozvrhu, ale měla jsem pocit, že spousta lidí dospává. Měli jsme mít obranu, ale pan profesor Bakari očividně slavil dlouho do noci a tak nám byla hodina odvolána. A tak jsme šli na hodinu formulí. Hodina probíhala jako obvykle až na jeden detail. Rozesílaly se sovy s výhrou v tombole. Já ho rychle sebrala a schovala balík pod stůl, jenže můj milovaný trpaslík (čti Cass) se sov bojí a tak to byla docela sranda pozorovat jak ho bere. Po nějaké chvíli hodina skončila a já se mohla jít na kolej podívat co jsem vyhrála. Bylo to perfektní v balíku byla nepromokavá šusťáková bunda, nafukovací matrace s vyztuženou spodní částí, spacák maskáčového vzoru a poukázka na 15galeonů do famfrpálových potřeb. Byla jsem šťastná, že mi toho tolik vyšlo a mám tolik výher. Když to vezmu kolem a kolem byly oba dva dny docela vydařené a moc jsem si je užila.

Zatím se měj 

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky