Odjezd do školy 

26.10.2018

Milý deníčku,

vím, že jsem se velmi dlouho neozvala, ale zkusím to napravit. Předposlední den prázdnin jsem po brigádě, počkala na Willa před školou, kde dodělává letní číslo školních novin a šli jsme k nám domů. Byla jsem velmi překvapená, že je doma i Pheo. Večer jsme grilovali a povídali si, byl to moc fajn večer. Ráno jsem doprovodila Willa do školy, protože už bude připraveno číslo do tisku a musí ho zkontrolovat. Já šla na brigádu a vůbec mě to ten den nebavilo. Když mi skončila brigáda, běžela jsem do Kotle, abych si zabalila věci do kufrů a nachystala jsem se na odjezd. Zabralo mi to jen chvilku, protože jsem si o prázdninách moc nevybalovala. Pak jsem šla k Willovi domů na večeři a rozloučit se s nimi. Po večeři Will navrh, že bychom se mohli projít po Londýně. Při západu slunce vznikla tato úžasná fotka. Jelikož jsme byli blízko našeho domu tak jsme se rozhodli, že přespíme u nás. Mamka s taťkou seděli u ohně a povídali si, tak jsme se připojili a skvěle jsme si popovídali. Někdy po půlnoci šli rodiče spát a mi se přesunuli do mého pokoje. Tam jsem rozsvítila svíčky a světýlka a vypadalo to tam kouzelně. Schoulila jsem se Willovi do náruče a povídali jsme o všem možném. Chvíli mi proběhlo hlavou, že bych asi měla jít spát, ale nechtěla jsem promeškat poslední chvíle s Willem. Ani jeden jsme si neuvědomili, že už je ráno až do té chvíle než mamka vešla do pokoje s tím, že je nachystaná snídaně. Vůbec jsem neměla hlad, ale něco jsem do sebe dostala, zbytek mi mamka zabalila na cestu. Poobjímala jsem je a společně s Willem jsme vyšli z domu. Cesta ke Kotli byla velmi příjemná i když jsme ani jeden nemluvil. Když jsme došli ke Kotli Will mě objal a já už jsem slzy nemohla udržet a rozbrečela jsem se. V tom mě Will k sobě přitiskl ještě víc a hladil mě po vlasech. Pak jen slyším jak říká ,,Ale noták lásko, než se naděješ, budeme zase spolu." políbil mě a vzal mi hlavu do dlaní. Jemně mi prsty utřel slzy a dlouze mě políbil. ,,Slibuji, že to uteče rychle a budeme celé prázdniny spolu." Když jsem mu pohlídla do očí viděla jsem, že se mu lesknou oči. Objala jsem ho a políbila jsem ho ,,Ještě dvakrát musíme přežít takové odloučení a pak budeme jen spolu." jen přikývl hlavou a usmál se. Pak mě políbil na čelo a otočil se a odešel. Vešla jsem do Kotle, kde už pobíhali lidi a připravovali se k odjezdu. Já šla na záchod a opláchla si obličej studenou vodou, abych trochu zamezila otoku obličeje. Šla jsem do pokoje, zamkla kufry a dala Miu do klece. Kufry jsem hodila do připravených truhlic a dostala jsem lístky k pozdějšímu vyzvednutí. Vzala Miu do ruky a sešla jsem dolů. Na nikoho jsem neměla náladu, ale přisedl si ke mě Adam a tak jsme si povídali. Adam se ptal po Nat, ale bohužel jsem ji neviděla. Tak se rozhodl, že mě doprovodí na nádraží. Tam jsme se rozloučili a já prošla přepážkou a sedla do jednoho kupé. Vím, že se mnou v kupé jeli lidi, ale kdo to byl to už vážně nevím. Já byla myšlenkami úplně jinde a chvíli jsem se i prospala. Po nějaké době slyším hlášení ve vlaku, že se blížíme do Prasinek a měli jsme se převléct. Byla jsem rozespalá tak jsem se rozhodla, že se převleču až v kočáru, domluvili jsme se, že pojedeme se Stellou. Když jsme vystoupili z vlaku, začala bouřka, liják a hodně foukal vítr. Opravdu jsme byly rády, že jedeme kočárem. Povídaly jsme si a já se převlékla. Při těch poryvech větru a blýskání jsme opravdu byly rády, že jsme schované a nemusíme jet na loďce. Během chvíle jsme dojeli k hradu, kde jsme rychle přeběhly dovnitř se schovat a už jsme šli do Velké síně. Jaké bylo zařazování a večeře nevím, ale uvědomila jsem si, že mám hlad tak jsem do sebe házela jídlo bez rozmyslu. Po chvíli jsme šli na kolej, kde bylo ještě jedno uvítání a tradiční přespání ve spacáku. Já si vyzvedla kufry a pomalu je odtáhla do pokoje. Na jednu stranu jsem ráda, že jsem sama na pokoji, ale na druhou stranu je to frustrující, protože nevím kde mé spolubydlící skončili. Vybalila jsem si věci a udělala jsem si ho tak aby se mi tam líbilo.

O dalších věcech ti napíšu později

Zatím se měj

Tvá Lea

PS: Tahle fotka vznikla při loučení a musím říct, že se Pheo povedla a mám ji moc ráda. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky