Zařazování a první dny po prázdninách

20.01.2018

Milý deníčku,
jako vždy ležím ve své posteli na pokoji. Dívám se na svůj úžasný plakát Eiffelovky a krásnou svítící maketu Eiffelovky a snažím se vstřebat co se událo.


Když jsem odnesla kufry na pokoj, převlekla jsem se do uniformy a šla do Velké síně. Sedla si na začátek stolu, abych dobře viděla na zařazování, ale popravdě mě to letos nějak nezajímo. Jen jsem byla zvědavá kde skončí Jade Cornelle, Ronnye Redwood a Makoto Kioshi s nimiž jsem se seznámila v létě v Kotli. Po nějaké chvíli jsem si všimla, že si vedle mě přisedla Jenn a vedle sedí Enid. Pozdravila jsem je a už zase přemýšlela na něčím jiným. Když jsem uslyšela, že bude zařazovat Ronnye zvedla jsem hlavu a byla jsem docela ráda, že ho klobouk zařadil k nám a to samé u Makota. V případě Jade jsem byla opravdu ráda, že ji klobouk zařadil do Zmijí, protože si to moc přála. Zařazování zas tak dlouho netrvalo a pak si vzal ředitel slovo, připomněl nám pár základních pravidel. Představil Cornelii LaMalet, jako novou učitelku lektvarů a ještě něčeho a Amaie jako pomocníka v knihovně a už se šlo večeřet. Večeře byla skvělá a po ní jsme šly na kolej, jako každý rok jsem šla na kolej poslední a jen kontrolovala, zda se nám někdo nezatoulá. Když jsme přišli na kolej byl tam náš kolejní ředitel a tak nás přivítal a představil nám naši novou zástupkyni, kterou se stala Charlotte Coppelion. Byla jsem za to moc ráda, protože ji mám moc ráda. Jako každý rok prváci spali ve spacáku na zemi ve společenské místnosti, já si šla vybalit věci a nakonec jsem usnula.
Další den jak tradice velí se prváci přestěhovali do pokojů a šli na obhlídku hradu. Deníčku letos poprvé jsem na ni nešla a bude to tím, že jsem byla naštvaná a trochu smutná z toho, že se Enid stala prefektkou. Sebrala jsem se a šla do pokoje se převléct a šla běhat, protože mě to tak nějak uklidňuje. Ani mi to nepřišlo, ale podle holek jsem byla pryč 2 hodiny. Dala jsem si sprchu a šla se natáhnout.
Pak začala výuka, myslím, že letos to bude celkem dobré máme novo- staré učitele a skoro všechny mladé což je povzbuzující a výuka bude bavit. Začlo to ve čtvrtek po obědě obranou, kde máme Scarlett Leadenrose a hned potom máme drakologii s Vivien. Pátek máme volno a byl víkend. V pondělí máme formule, kde máme nového profesora Carla Dawsona, pak máme jasnovidectví se slečnou Tarou Grimes. Po obědě máme péči s Charlotte a Bylinkářství s Oliverem Blackwoodem.V úterý máme přeměny se profesrokou Sheou Abner a poobědě lektvary s Cornelií. Myslím, že tenhle rozvrh je absolutně skvělý vyhovuje mi, že nemusím vstávat tak brzy. :D
Jinak chodím běhat s Ronnyem a v posledním týdnu se k nám přidala jeho kamarádka Will, která chodí do Nebelvíru. Jinak jsem se moc šťastná, že se pohla dopředu akce s tělocvičnou, ale o tom později.
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky