Odjezd do školy

07.05.2017

Jako každý rok hektický.

Milý deníčku,
vím, že jsem tě dlouho nevytáhla a nepsala své zážitky tak to snad dnes napravím.

Odjezd do školy byl docela hektický a zajímavý. Večer před odjezdem jsme pořádali s Ryanem táborák, ale přišlo jen málo lidí a tak nakonec jsme si dlouho do noci i s Cassidy, bylo to fajn. Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat, ale byla jsem v klidu, protože jsem měla vše sbaleno v kufrech. Ráno jsem dala Miu do klece, rozložila bydílko a šoupla ho do kufru. Odnesla jsem jeden po druhém kufry dolů do truhly a pak jsem skočila nahoru do pokeje pro Miu. Ještě, že je tak hodná a vydrží v klidu v kleci sama. Sešla jsem opět dolů a už tam na mě čekal Ryan. Společně jsme se vydali na nádraží a kupodivu celkem na čas takže jsme v klidu prošli přepážkou a ve vlaku jsme si našli kupé jen pro nás dva. Cestou jsme si povídali, koupily si noviny a tak trochu dospávali včerejší noc. Při příjezdu do Prasinek byl zmatek asi jako každý rok, ale šlo to. Celkem rychle jsem si našli kočár a jelo se na hrad. Jelikož jsem celou dobu byla v příjemné společnosti tak mi cesta uběhla rychle. Po příjezdu na hrad jsme šli do Velké síně tam nás už čekal ředitel a kupodivu celý profesorský sbor a tak nám řekli rychle jen nějaké novinky a začalo zařazování. Mám pocit, že letos to tak dlouho netrvalo. Pak přistoupil ředitel a ještě zopakoval pravidlo nošení školních uniforem a pak už konečně bylo jídlo. Jako každý rok bylo jídlo skvělé a pak už jsem šla pro pití a našla Ryana, rozloučili jsme se a já šla na kolej spolu s ostatními. Myslím, že letošní prváci jsou jako z hadích ocásků a ve sklepení se rozutekli všude. Když jsme je všechny nahnali na kolej tak pro změnu zaterasili celé schodiště. Bylo to celkem vtipné a já se snažila proplížit na pokoj. Dala jsem Miu na pokoj, trochu jsem si vybalila a převlékla se do nové unifromy, která je nádherná a krásná a je super, že tam jsou i svetry a kabát na zimu, krásné kozačky a na léto sandály, prostě paráda. Pak jsem šla na chvíli ještě do společenské místnosti, abych se podívala jak se prváci seznamují a reagují na jejich první noc ve spacáku. Byla to celkem sranda, ale byla jsem celkem unavená a tak jsem šla celkem brzy spát.
Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky