Odjezd do školy

02.11.2016

Škola bude fajn, aspoň doufám.

Milý deníčku,

dnes jsem se vzbudila opravdu brzy, protože jsem byla natěšená a nervózní z toho, že mě čeká odjezd do školy. Sbalila jsem si všechny věci a do brašny jsem si nachystala školní uniformu. Zavřela jsem kufr a táhla jsem ho do Děravého kotle, odevzdala jsem kufr do předem připravených truhel. Koupila jsem si snídani a počkala jsem na Syze než dojde, protože Blair jela se sestřenkou. Trochu jsem se nasnídala, protože z nervů jsem měla scvrklí žaludek, po chvíli došel Syz. Když Syz odevzdal svůj kufr vydali jsme se společně na nádraží. Celá nesvé jsem prošla přepážkou na nástupiště a přede mnou se objevil nádherný Bradavický expres. Nastoupili jsme do vlaku a celkem brzy jsme se rozjeli. Cesta celkem rychle ubíhala a brzy hlásil rozhlas, že se máme převléci do školní uniformy. Chvíli na to jsme už brzdily a vystupovali v Prasinkách. My prváci jsme se měli seřadit vlevo od vlaku a šli jsme k jezeru, kde byly nachystané loďky, aby nás přepravili do hradu. Byl to celkem fajn zážitek, kdybych se nebála, že spadnu do vody. Na štěstí plavba netrvala dlouho a byly jsme na hradě. 

Seřadili jsme se ve vstupní síni a čekali na slavnostní zařazení do kolejí. Po chvíli čekání jsem celá roztřesená vstoupila do velké síně a brzy na mě přišla řada. Došla jsem ke stoličce a na hlavu mi byl položen Moudrý klobouk. Chvíli přemýšlel a pak vykřikl Mrzimor. Byla jsem šťastná, že jsem se dostala do stejné koleje jak moje mamka. Až byli všichni zařazeni tak začala hostina, byla to samá výborná jídla. Po večeři jsme se s našemi prefekty rozešli do svých kolejí. Na koleji nás přivítal náš kolejní ředitel a oznámil nám, že zatím my prváci nemáme pokoje a dnes budeme spát ve spacáku na zemi. No nedá se nic dělat a tak jsem si našla kufr a místečko v rohu, zachumlala jsem se do spacáku a po dnešním dnu plném nových zážitků jsem usla celkem brzy.

Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky