Jaro je tady

13.07.2019

Milý deníčku, 

na tento zápisek jsem se přesunula k bazénu do kterýho jsem si namočila nohy pro osvěžení. 
No a po zimě nadešlo jaro a na jaře přišla spousta práce. Ať už na zahradě, kterou jsem za jeden víkend společně s Willem nachystaly na nadcházející sezónu. V práci to bylo stále na pohodu i když jsem tam byla většinu času sama a začala jsem docházet do svatebního salónu a začala jsem  s Amber plánovat úplně vše. A jsem moc ráda, že naši svatbu má na starosti Amber, protože je skvělá a dokáže mě uklidnit. 
Na jaře jsme se domluvily s Cass, že si minimálně jednou za měsíc uděláme dámskou jízdu. Je to skvělý a tu první jsme si úplně užily a bylo to moc fajn. Nasmály jsme se a trochu zaposilovaly a moc dobře nadlábly.  Mezi tím vším mi chodily krásné dopisy z hradu a byla jsem za ně neskutečně šťastná a velmi mě potěšily. A tak nějak od zimy pomáhám v gymnastickém klubu kam i já jsem chodila s tréninky malých holčiček asi ve věku 7 let a jsou to moje sluníčka. A vlastně i díky nim jsem se začala pomalu vracet do své formy a ohebnosti. Také o víkendu s Willem chodíme do sboru pro dospělé a jsem moc ráda, že máme další společnou aktivitu. 

V půlce března došel odpoledne Will s totálně opilým Alexem. Tak jsme ho odvedly do pokoje pro hosty, dala jsem mu tam kyblík kdyby něco a nechaly ho prospat. Mezitím mi Will povyprávěl co se stalo, že se s ním Kate rozešla a že on ji pořád miluje. Domů nechtěl a byl ochoten se kvůli tomu i s Willem poprat a tak ho radši vzal k nám. Alex se probral na druhý den s pořádnou bolestí hlavy, tak jsem ho poslala do sprchy, že tam má vše nachystaný a mezi tím jsem mu nachystala vychlazený pomerančový džus s práškem od bolesti hlavy. Poděkoval mi a říkal že půjde do práce, já jsem se jen zasmála a řekla jsem mu že dnes nikam nepůjde a bude tady po takovou dobu jak bude potřebovat. Trochu se nasnídal a šel na procházku a přišel až na večeři. Moc nám poděkoval, že tu může zůstat a že jen volal domů ať nemají strach.  Večer jsme grilovaly a bylo to moc fajn a snažily jsme se ho rozveselit a myslím, že se nám to povedlo. Alex u nás zůstal asi týden a pak nám poděkoval a jen se zmínil, že je rád, že Will má vedle sebe tak skvělou osobu jak jsem já a že si určitě jednou taky takovou jak jsem já. 
Po tomhle týdnu jsme byly s Willem na tolik zmožení, že jsme se na víkend ztratily do Paříže, kde jsme si udělaly nádherný romantický víkend. A musíš uznat že to byla nádhera i díky této fotce.

Nadešel duben a s Amber jsme už měly půlku svatby naplánované a jsem úplně šťastná jak nám to jde od ruky. V dubnu jsme byly v Prasinkách taková dospělácká jízda Cass, Lilly, já, Rachel, Ash a tuším, že tam byly i Faye. Docela jsem si to užila a bylo to fajn. Byla jsem ráda, že jsem tam šla a viděla se i s ostatníma. 
V květnu jsme s Willem slavily narozeniny a bylo to úplně skvělý odpoledne. Teda co na tom, že přišel jen Amai a ostatním do toho něco vešlo, ale i tak jsme si to s Willem užili. Povídali jsme si o všem možném a někdy kolem desáté jsme se rozešly. S Willem jsme všechno uklidily a večer jsme zakončily úplně úžasně a ješlě jsem dostala spoustu dárků.  Asi o čtrnáct dní později došla Viv s Biancou nám popřát a donesly nádherný dárek. Byla jsem neskutečně šťastná, že i když mě Bibi tak dlouho neviděla tak za mnou šla a hrála si se mnou. Je úžasná, skvělá a jedinečná jako její maminka. Povídaly jsme si a moc jsem si to odpoledne užila. Narozeniny jsme s Willem oslavily u nás na zahradě a pozvaly jsme rodiče najednou a byla to skvělá oslava až mě bolelo břicho jak jsem se najedla a nasmála. 
Než jsem se nadála začal červen a začalo být docela teplo. Zatím byl klid a ségra psala, že zkoušky byly v pohodě a vše zvládla a že se těší na prázdniny. Sakra nějak jsem zapomněla, že už přiblížily prázdniny a vrátí se ze školy. Takže asi červen proběhl v poklidu, teda kromě práce, práce na zahradě a dolaďování svatby, která se blíží. 
S dalšími zápisky se brzy ozvu 
zatím se měj 
Tvá Lea 

Tyhle úžasné růže jsem dostala od mamky s taťkou a tak prý to Will musel vyfotit, ať mám nějakou památku. No musím říct, že se mu povedla.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky