J'ai déçu

24.11.2017

Cher journal, 

Encore une fois, j'ai des ennuis. J'ai déçu la personne la plus merveilleuse que j'ai jamais connue et m'a aidé dans tout. Je ne mens jamais et je ne sais pas à quoi je pensais en ce moment. Je suis absolument malade de moi-même, je ne peux pas me regarder, et je ne sais pas comment regarder dans ses yeux. Ne connaissez-vous pas le journal par accident, où il pourrait être enterré très profondément et ne pas courir jusqu'à l'examen? Eh bien, pour avoir un peu de lumière le matin, j'ai eu une migraine et j'ai envoyé un hibou avec des excuses que je n'atteindrais pas une heure aujourd'hui. Après le petit déjeuner, je m'améliorais un peu et j'ai donc décidé d'aller au séminaire de l'hôpital avec un séminaire quand je me suis excusé. Dans mon âme, j'espérais voir ma mère. Maman ne s'est probablement pas déplacée et j'ai donc été un peu déçue, mais ça pouvait être compté ... Quand nous sommes revenus, cette personne était dans le hall d'entrée. Eh bien, quand je l'ai vue, je savais que c'était mauvais. Comme je suppose, j'étais doué. Je n'oublierai pas cela, et maintenant je ne sais pas comment m'excuser auprès d'elle. Je ne vais plus l'expliquer, et je ne serais pas surpris si la personne concernée cessait de me parler. Je suis absolument stupide à propos du journal, et je ne sais même pas quoi faire à ce sujet. C'est la plus jolie personne que je connaisse et je me foutais de notre amitié, et c'est comme ça que je l'ai fait. Je ne peux pas faire ce journal. Je suis dégoûté, je suis stupide et ne peux pas me regarder. 

Soyez toujours 

Tvá Lea

Zklamala jsem

Milý deníčku, 

Opět jsem v průšvihu. Zklamala jsem tu nejskvělejší osobu, kterou jsem poznala a která mi pomohla úplně ve všem. Nikdy nelžu a vůbec nevím co mě to napadlo zrovna dnes. Je mi ze mě absolutně na zvracení, nemůžu se na sebe podívat a vůbec nevím jak se jí mám podívat do očí. Deníčku nevíš náhodou, kde by se dalo zahrabat hodně hluboko a nevylézt až do zkoušek? No abych ti to trochu osvětlila ráno jsem měla náběh na migrénu a tak jsem poslala sovu s omluvou, že dnes nedorazím na hodinu. Po snídani se mi udělalo o něco lépe a tak jsem se rozhodla že půdu se seminářem na návštěvu do nemocnice, když už jsem se omluvila. Ve skrytu duše jsem doufala, že uvidím maminku. Maminka asi neměla směnu a tak jsem byla trochu zklamaná, ale s tím se dala počítat.Když jsme se vrátili ta osoba stála ve vstupní síni. No a když jsem ji uviděla, věděla jsem že je zle. Jak jsem předpokládala dostala jsem nadáno. Na tohle jen tak nezapomenu a teď nevím jak se jí omluvit. Tohle už asi nevysvětlím a vůbec bych se nedivila, kdyby se ta dotyčná se mnou přestala bavit. Deníčku jsem absolutně blbá a vůbec nevím co s tím dělat. Ona je ten nejbáječnější člověk, kterého znám a já si našeho přátelství nevážila a takhle jsem to podělala. Tohle deníčku asi nespravím . Jsem ze sebe znechucená, je mi ze sebe blbě a nemůžu se na sebe podívat.

 Zatím se měj 

Tvá Lea


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky