Halloween

04.02.2017

Nejstrašidelnější den z celého roku

Milý deníčku,

v neděli byl Halloween tak jsem se odhodlala, že teda vylezu aspoň z postele. Když jsem viděla tu výzdobu, která byla nádherná, dostala jsem hlad a šla na jídlo. Po snídani jsem se odhodlala, že půjdu na ošetřovnu, protože ten loket bolel jako čert. Když jsem přišla k ošetřovně, zaklepala jsem a počkala zda mi někdo otevře. Otevřela mi ta milá japonka, podívala se na mě a řekla ať jdu hrát to školní hru, ale řekla jsem jí, že mě 3 dny bolí loket. Tak jsme šli dovnitř a ona se mi na to podívala, naštěstí to bylo jen naražené. Dostala jsem nějaký lektvar, který chutnal jako sláma, ale přestalo to bolet. Druhý flakonek jsem měla vypít ráno. S díky jsem odešla a narazila na Ryana. Vypadal naštvaně a chtěl si promluvit teď hned.
V tu chvíli jsem, věděla, že musím z pravdou ven. Zašli jsem do naší tajné místnosti a tam jsem to na něj všechno vyklopila. Asi to na něj bylo moc, ale chtěl vědět co se děje. V jednu chvíli jsem do viděla, že brečí. Pak se přiznal, že si myslel, že jsem se s ním rozešla, protože jsem ho nechtěla vidět. Když jsem to vyklopila, tak to pochopil i když jsem si myslela, že se rozejdeme, ale vyříkali jsme si to a kolem nás se pročistilo ovzduší. Objal mě, políbil a šly jsme na ples.
Na plese hrál super DJ, byl tam barman a i jídla byla upravena do haloweeského tématu, výzdoba velké síně byla nádherná. Byl to skvělý den a já si ho užila. Unavená a emociálně vyšťavená jsem padla do postele a usla.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky