Halloween a návštěva Prasinek

29.10.2018

Milý deníčku,

začala výuka a jsem docela ráda, protože mám plné ruce práce a nemyslím co se děje doma a to že nemám Willa vedle sebe.I když jeho fotku nosím pořád u sebe, protože se mi moc stýská. Jednoho dne jsem se probudila a jdu na snídani. Zarazila jsem ve společenské místnosti, která byla vyzdobena jako prales a v tom jsem si uvědomila, že je tady Halloween. Šla jsem na snídani a i vstupní a Velká síň byla vyzdobena jako prales. Rychle jsem do sebe naházela snídani a šla na obhlídku hradu. Po chvíli jsem slyšela rozhlas, že máme udělat týmy po 4 a že bude celoškolní hra. Běžela jsem na vstupní síně a tam jsem odchytla Luis s její sestrou Eliss, ale chyběl nám poslední člen. V tom jsem viděla, že přišel Martin a tak jsem ho přemluvila ať je s námi. Po chvíli se k nám přidala i Cass. Když jsme byli tým tak jsme se seřadily před vstupem do hradu, kde jsme dostali nádherné kostými průzkumnic do kterých jsme se měli převléct. Když jsme byli všichni převlečení do kostýmu, šli jsme k herní desce a v tom mi to došlo je to Jumanji. Ten film miluju a byla jsem nadšená a dobrovolně jsem šla dělat figurku na herní desku. Bylo to moc fajn i když jsem skončila jako Fiona ze Shreka a s krátkými vlasy. I když jsme cíle nedosáhly tak jsme dostali super cenu útěchy. Já byla navrácena do původní podoby a kostými jsme si mohli nechat, což je super. Pak jsem si šla půjčit kostým na večerní párty a vybrala jsem si kostým amazonky, který mi dost slušel. Večerní párty byla moc super a užila jsem si to. Po Halloweenu začalo sněžit a to už je vždy předzvěst toho, že se blíží návštěva Prasinek a Vánoce. 
Než jsem se stihla nadát tak už se objevila tabule s výletem do Prasinek. Rychle jsem se nasnídala a šla se pořádně obléct, nachystala jsem si peníze a šla jsem do vstupní síně. Po nějaké chvilce přišla slečna Grimes a odvedla nás k bráně, kde už byla Leia a ta nás pouštěla podle seznamu do Prasinek. Moje cesta Prasinkami je už třetí rok stejná Medový ráj, oblečení, papírnictví a ke třem košťatům na zahřátí. Bylo to fajn a po zahřátí máslovým ležákem jsem se vydala zpět na hrad, abych mohla nachystat dárky. Při příchodu na hrad jsem šla na kolej a vyhrabala jsem dárkové krabice a začala jsem s rozmisťováním věcí do krabic, abych byla připravená.


S dalšími zápisky se brzy ozvu

Zatím se měj

Tvá Lea


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky