Doma

04.07.2018

Milý deníčku,

bylo brzy ráno a já se vydala domů. Miu jsem nechala ať letí domů a já se prošla pěšky. Když jsem dorazila před dům bylo něco kolem sedmé a já vešla dovnitř. V chodbě jsem se zarazila, protože mamka s taťkou byly vzhůru a to u nich nebývá zvykem, jako o prázdninách. Vyrazila jsem teda za nimi do kuchyně a objala je. Než jsem se nadála stále přede mnou snídaně. Do té chvíle jsem si neuvědomila jaký mám hlad. Po snídani jsem chtěla jít vzbudit sestru, ale překvapilo mě, že má zamčené dveře. Tak jsem si skočila do svého pokoje se převléct a pak jsem šla na verandu za rodiči. Tam mi řekli, že Pheo se poslední dobou občas v pokoji zamkne, protože tam prý chystá překvapení. S rodiči jsme si povídali o škole a zkouškách a mezitím přišla Pheo a sedla si vedle mě. Ani nevíš deníčku jak se za ten rok změnila a vyrostla, stává se z ní slečna. Když jsem se s ní chtěla obejmout tak se na mě podívala a povídala : ,,Jsem už velká na to, abychom se objímali. Ale je fajn, že jsi tady."  Smíchy jsem se neudržela a stáhla jsem ji do náruče. Sice trochu brblala, ale objala mě taky. Pak  jsem ji pustila, Pheo dosnídala a zmizela za svou kamarádkou ze školy. 

Já pak s mamkou chystala jídlo na večer na grilování a taťka to vše připravoval venku. Bylo kolem oběda a já zaslechla lehké bouchnutí dveří, ale nějak jsem tomu nevěnovala pozornost, protože jsem si myslela, že je to Pheo. Pak jsem najednou ucítila ruky na mých bocích a ten krásný Willův hlas: ,,Vítej, doma lásko." Teda deníčku málem jsem se řízla jak jsem se lekla, ale rychle jsem se otočila a políbila ho. Když jsem se pak otočila na mamku a ta jen kývla a mi jsme šli na verandu. Will si sedl na lavečku a já se o něj opřela a schoulila se do jeho náruče. Deníčku do teď jsem si neuvědomila jak mi objetí a jeho přítomnost chyběla. Chvíli jsme tam jen tak seděli, a pak si povídali o škole a prázdninách. Will mi řekl, že co ví tak společně pojedeme na týden do Paříže a pak 14 dní na Bali. No a mezi tím má brigádu v novinové společnosti, kde bude pomáhat jako fotograf. Jsem za to moc ráda a tak jsem se rozhodla, že si taky zajistím brigádu. A navíc budeme moct být spolu aspoň večer a to je pro mě teď důležité. 

Po chvíli přišla máma a donesla oběd a povídali jsme si. Po obědě jsme skočili do bazénu a bylo to moc příjemné. Po nějaké době nás mamka vyhnala ať se jdeme převléct a nachystat, že brzy přijdou hosté na oslavu. Když jsme se vrátili byli už tam Willova rodina, Pheo s kamarádkou Gabriellou, která je vážně skvělá. Chvíli jsme se bavili a pak mi všichni začali přát a já byla červená  jako rajče, protože tolik darů jsem nečekala. Letošní dort se mi moc líbil a byl vynikající čokoládový korpus s vanilkovým krémem vevnitř a venku a nahoře bylo ovoce. Pak jsme grilovali, povídali si, holky se koupaly a byl to prostě skvělý večer. Když padla tma všimla jsem si, že se hosté začali vytrácet. A myslím, že bylo po půlnoci kdy nás taťka zahnal spát. Spokojená jsem se schoulila Willovi do náruče a usnula.

S dalším zápiskem se ozvu dřív než si myslíš

Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky