Pracovní léto 

05.04.2019

Milý deníčku,

skoro celé léto probíhalo stejně. Ráno vstát, posilovna, snídaně, sprcha, práce, přijít domů, uvařit večeři, povečeřet, víno a skvělý film nebo další díl seriálu.

Zhruba v půlce léta jsem uspořádala kolaudaci našeho domu a pozvala jsem spoustu kamarádů. Je škoda že zrovna tou dobou musel být Will pracovně ve Španělsku, ale i tak jsem si to moc užila. Bylo to skvělý a úžasný a přišli všichni co jsem pozvala. 
Asi týden před koncem prázdnin jsem pomohla Pheo s nákupem školních potřeb a pomohla jsem ji to odnést a narvat do kufru. Pak jsem ji odvedla k nástupišti a byla jsem na ni pyšná jak to vše zvládá. A v koutku duše doufám, že se jí bude na škole líbit. 
V práci jsme si s Willem vyřídili volno a na týden jsme zmizely do Paříže a skvěle jsme si to tam užili. Hlavně že jsem tam byly sami dva a měli jsme od všech klid a pokoj. Bylo to úžasné a byl to absolutně skvělý zájezd. 
Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky