Halloween

02.02.2019

Milý deníčku,

jak už jsem psala začala výuka a největší překvapení a k mému potěšení bylo to že mě neučí Velt. Jinak máme všechny učitele co vloni a to je fajn. Ještě před Halloweenem jsme měli první lekci kurzu přemisťování. Byla jsem trochu nervózní, ale překvapilo mě že už na první lekci jsem se přemistila, sice jen o krok či dva, ale nějak se začít musí. 

No než jsme se nadáli byl Halloween. Na koleji jsme měli jezírko a truhlu s pokledem, ve vstupní síni byla udělána pirátská loď a vše bylo uděláno a vytvořeno pro piráty. Jdu se takhle projít po hradě a najednou jsem se potkala s Amaiem a trochu jsme si povídali, po chvíli jsme se rozloučili a já se vydala hrát hru. Teda hru po hradě bylo sedm stanovišť a na každém jsme měli najít nějaký dárek.  Bylo to boží a ty dárky byly absolutně bombastické. Celou hru jsem si užila a až jsem měla všechno nalezeno šla jsem si to odnést na kolej a pak jsem slyšela rozhlas, že si může půjčit kostýmy. Byla jsem se tam podívat a jako každý rok tam seděla Viv. Půjčila jsem si boží kostým pirátky a chvíli jsem tam seděla s Viv a povídali jsme si. Po chvíli jsme se rozloučili  a já šla na ples, kde jsem měla sraz s Amaiem. Ples byl na lodi uprostřed jezera před hradem a bylo to boží. Sice mi v tom kostýmu byla trochu zima, ale zahřála jsem se tím, že jsme po lodi honili profesora Blackwooda a tahaly jsme se o jeho klobouk. Pak jsem chtěla hodit Raze do vody, ale přišel Ronnye a Will a prý ho mám nechat. A jelikož to byla přesila tak jsem ho nechala, ale to nevadí. Jednou v té vodě skončí všichni tři. Pak jsme se s Amaiem vydali na hrad a ještě chvíli jsme si povídali. Bylo to fajn a domluvili jsme se, že půjdeme létat, ale na tom se ještě domluvíme kdy přesně. 
Celý den a večer jsem  si moc užila
Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky