Halloween

08.05.2017

Vždy se na tento svátek těším.

Milý deníčku,
asi před týdnem byl Halloween. Výzdoba hradu byla nádherná, ale né moc strašidelná jako vloni.

 Letos byl hrad vyzdoben do starého Egypta písek všude, palmy, sarkofágy, mumie. Měla jsem fajn náladu a tak jsem šla na snídani. Jídlo bylo také z Egypta hlavně sušené ovoce, pita chléb a taky nějaké zákusky a dorty, upravené do tohoto tématu. Chvíli jsme si s holkama povídali v síni a pak šli na kolej, protože se nic moc nedělo. Na koleji jsme si povídali a pak se ozval rozhlas, že kdo chce může si jít půjčit šaty na ples. Celá ta výzdoba bylo tak nádherná, že jsem si vzpomněla na naši rodinnou dovolenou v Egyptě a docela mě to rozesmutnilo. Zalezla jsem na pokoj a jelikož se mi nikam nechtělo tak jsem poslala Ryanovi sovu, že na ples nepřijdu. Pak hlásily, že je připravena celoškolní hra, ale neměla jsem náladu tak jsem ji letos vynechala. Podle vyprávění bylo nějaké bludiště. Asi si to užili a jsem celkem ráda, že jsem tam nešla, protože bych jim kazila náladu.

Včera mi přišla sova z domova. Celkem jsem se jí lekla, ale byla jsem ráda, že ji vidím. Rozklepanýmy prsty jsem otevřela obálku a tam byl dopis od mamky a penízky na koupení dárků pro holky. Zalezla jsem do postele a se zatajeným dechem jsem otevřela dopis. Mamka se ptala jak mi jdou lektvary, jak se chystají na Vánoce a jak jim chybím a jak se jim stýská. Zavrtala jsem se do postele ještě víc a opravdu chvíli jsem si pobrečela, protože se mi taky stýská. Pak jsem si opláchla obličej a napsala jsem odpověď a Pheobe poslala ovocné žvýkačky, protože je má ráda. Pak jsme si večer zkoušela všechny přeměny a docela mi to šlo. Pak jsme seděli na koleji, povídali jsme si dlouho do noci.
Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky