Začátek výuky

03.02.2017

Nuda při výuce, ale zábava mimo ni.

Milý deníčku,

než začala výuka tak to chvíli trvalo. S Ryanem jsem se vždy potkala po obědě u bodů. Někdy jsme se šly projít ven, jindy jsme šly do tajné komnaty, jindy jsme zase bloumali po hradě. Z toho chození nahoru po schodech, dolů na jídlo a někdy ještě níž do sklepení jsem byla den ode dne unavenější. Na koleji jsme ještě večer hráli hry a bylo to super. Jednoho dne jsem byla tak unavená, že i Ryan si toho všiml a tak se mě ptal co mi je. Celkem rychle jsem to zamluvila, že jsem se moc nevyspala nebo že jsem ráno běhala, abych se udržela fit. 

Deníčku, nechci mu lhát, ale nejsem ještě v rozpoložení mu to říci co se se mnou děje. V pondělí začala výuka a celý týden probíhal v duchu upozornění na to abychom nosili uniformy, jak se jmenujeme a co od nás očekávají. Na létání jsme se opravdu těšila, ale bohužel letos nemáme Christiana, ale máme profesora Dworkina je to asi Rus, podle toho jeho přízvuku. Asi nebudeme mít takový ten kamarádský vztah co jsme měli s Christianem, ale nevadí.

Začátek výuky probíhal stejně jako vloni, bylo nás strašně moc a někteří na sebe snaží upozornit. Třeba jeden kluk z Havru, který se myslím jmenuje Martin. Jen ho vidím mám sto chutí něco říct, ale ovládnu se, protože mi za to nestojí. Jinak se učíme vše co znám a výuka mě trochu nudí, ale co se dělat když opakuju. Letos jsem opět pochopila, že prostě s lektvarama kamarádka nebudu. Jsem ráda, že je na hradě spousta nových lidí a se spoustou si i rozumím.S Ryanem chodíme po hradě, povídáme si o všem možném a sem tam dostanu i pusu. Takže mě asi opravdu má rád, dokonce včera po astronomii mi řekl, že mě miluje. Takže to bude asi vážný. Je vážně super a jsem ráda,že jsem ho poznala a hlavně potkala na tom táboráku ještě v Kotli.

Zatím se měj

Tvá Lea.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky