Školní rok

19.01.2017

Výuka je fajn a je sranda se učit kouzla. 

Milý deníčku,

po týdnu kdy jsme se seznamovali se školou přišla na řadu výuka. Bylo to celkem zajímavé všechny ty nové poznatky. Výuka mě začala bavit a dokonce máme skvělého učitele na létání. Je mladý a krásný a jmenuje Christian Archer. Myslím, že od teď je létání můj nejoblíbenější předmět. Řekla bych, že mě baví všechny předměty, kromě lektvarů, s nima nebudu kamarádka. Nejvíce kromě létání mě baví ještě přeměny a kouzelné formule.

Hodiny ubíhaly rychle a v každé jsme se naučili něco nového. Pak nám učitelé oznámili, že brzy přijde čas kdy budeme dělat zkoušky, abychom mohli postoupit do vyššího ročníku.Tak jsem se všechno naučila, teda kromě lektvarů a byla jsem připravena jít na zkoušky, ale bohužel nějak jsem tam nedošla, protože jsem byla na ošetřovně s angínou.Tak jsem se rozhodla, že zkoušky si udělám po prázdninách. Z ošetřovny jsem byla propuštěna den před odjezdem domů. 

Šla jsem na kolej a zabalila si věci.Letos se nám málem podařilo vyhrát školní pohár, uteklo nám to asi jen o 5 bodů. Slavnostní hostina na konci roku byla výborná a utahaná jsem padla do postele.Ráno jsem šla na snídani a dotáhla svůj kufr do vstupní síně a hodila ho do truhly. Pak jsem šla ke kočáru, abychom mohli odjet na prázdniny.Cesta kočárem byla krásná, rychlá a celkem pohodlná. Pak jsme nastoupili do vlaku a jeli do Londýna.Po příjezdu jsem šla k Děravému kotli a ubytovala jsem se spolu s Enid. Vysílená jsem padla do postele a brzy jsem usla.

Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky