Vánoce a Silvestr

30.10.2018

Milý deníčku,

po návštěvě Prasinek to vždy rychle uteče a než jsem se nadála byly tady Vánoce. Letošní Vánoční večeři jsem strávila v pokoji, protože mě přepadla migréna a nechtělo se mi nikam jít. Druhý den ráno když jsem se vzbudila moc mě překvapilo kolik dárků jsem dostala. Všechny dárky mě potěšily a jsem za ně moc ráda, ale nevím jak je odvezu domů. Snad si s tím poradím a nějak to vyřeším, protože se mi opravdu nechce kupovat další kufr. Uvidíme jak to vyřeším, ale snad se mi to povede a zavřu to. O prázdninách jsem se kochala výzdobou hradu, která je nádherná a v tělocvičně máme krásný stromeček a nádhernou výzdobu do fialova. Než jsem se otočila byl tady Silvestr, ráno jsem chvíli trénovala kouzla a pak jsem se domluvila s Nat, že půjdeme spolu na oslavu. Oblékla jsem si ten nový úžasný černý overal co jsem dostala od Viv a všichni mi ho chválili. Po chvíli jsme slyšeli, že nás slečna Grimes bude čekat ve vstupní síni a zavede nás na místo kde se bude konat Silvestr. Vzala jsem si kabát a šli jsme. Ve vstupní síni nám bylo oznámeno, že půjdeme k molu a tam nás čeká překvapení. Když jsme tam došli tak překvapení to opravdu bylo. Bylo tam vytvořeno sněhové bludiště ve kterém byly schovány dárky na které jsme mohli narazit. Jsem šťastná, že jsem našla všechny a jsou úplně nádherné a jsem za ně ráda. Když jsme s Nat došli na místo konání zjistili jsme, že sem mají přístup i dospěláci. Nat z toho byla úplně nadšená, že se uvidí s Adamem, mám s těch dvou obrovskou radost. Po chvíli se tam Adam objevil a s Nat zmizeli, aby mohli být sami, což úplně chápu. Já šla k baru a koupila si láhev vína a rozhodla jsem se, že ji vypiju u baru a tak jsem se usadila na jednu stoličku, koukala jsem na parket a popíjela jsem. Z ničeho nic se vedle mě objevil Jeremy a chvíli koukal a přemýšlel co si má dát na na pití. Pak přišla Cass a zvala ho k tanci jenže mu se nechtělo a dal se pak do řeči se mnou. Mám takový pocit, že Cass je na mě za to naštvaná. Když jsem dopila láhev byla jsem v náladičce a tak nějak jsme se s Jeremym bavila a pak jsme se šli podívat na ohňostroj. Jako každý rok byl ohňostroj nádherný a moc jsem si to užila a v tu chvíli jsem se rozbrečela, protože mi přišlo líto, že nejsem s Willem. Rychle jsem si utřela slzy a po ohňostruji jsem si byla dát kávu a pak mě doprovodil Jeremy ke koleji. Cestou jsme potkali ředitele a tak jsme přidali do kroku, abychom se rychleji vzdálili. U koleje jsme se rozloučili a domluvili jsme se na další pokecu u něj v kabinetu. Další den ráno jsem se vzbudila kupodivu brzy i když s lehkou bolestí hlavy, ale to mám za to, že jsem vypila toho tolik. Pak jsem byla v knihovně a napsala jsem pověst o Meluzíně do draků, snad se bude líbit, protože jsem čerpala i s knihy pověstí od mudlů, kterou si pamatuju, že ji máme doma. Po obědě, jsem udělala čaj, naskládala jsem na tác sušenky, čaj, cappuccino a vyrazila jsem k Jeremymu. Po chvíli otevřel a musím říct, že jsme si velmi dobře popovídali a je velmi fajn a jsem ráda, že jsou na škole další super učitelé.
S dalšími zážitky se nejspíš ozvu brzy

Zatím se měj

Tvá Lea


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky