Tělocvična

20.01.2018

Milý deníčku,
předevčírem když jsem čekala na Will a Ronnyeho u bodů, že půjdeme běhat. Tak si pomalu protahuju nohy a tělo v tom se ozval rozhlas, že mě profesor Archer čeká v učebně u jeho kabinetu. Věděla jsem, že se mnou chce probrat tu tělocvičnu a tak jsem brala schody po dvou jak jsem se na ty informace těšila. Rychle jsem se vydýchala a elegantním krokem vplula do učebny. Přejela jsem očima učebnu a zrovna mluvil s Will a pak tam ještě čekala Rachel, aby něco probrali. Opřela jsem se o stůl a chvíli čekala. Pak Will odešla a Rachel říkala, že počká, že mám jít před ní. Tak jsme šli dolů do tělocvičny. Archer se mi omluvil, že mě takhle honí po schodech. Odpověděla jsem, že to nevadí, že jsem stejně chtěla jít běhat. Přišli jsme k tělocvičně a já si všimla, že hned u vchodu jsou skříně na věci a lavičky navíc. Pak otevřel dveře a mě vyhrkly slzy do očí. Je to naprosto geniální a perfektně předělané. Hned vlevo jsou dva stoly s lucernami a tyrkysovými křesílky. Kolem krbu jsou skříně na vybavení a vybavaní bylo na zemi v krabici, abych si ho mohla dát kam chci. Pak je tam vyvýšená lehce odpružená podlaha, která je absolutně skvělá. Kolem je pár zrcadel a v rohu jsou žebřiny a je tam i lano na šplhání. Byla jsem v sedmém nebi a absolutně šťastná. Christian mi řekl, pár informací a organizačních věcí. Dal mi klíče a odešel na Rachel. Ještě chvíli jsem se tam kochala a zkoušela nějaké věci. Pak jsem si všimla, že je po večerce a já šla na kolej. Ještě ten večer jsem poslala Lucasovi sovu, že už se to rozjelo a že se zítra sejdeme po obědě.Včera po náhradní hodině draků jsem se potkala u bodů s Lucasem, vyzvedla jsem Haika a šly jsme do tělocvičny. Podle jeho výrazu ve tváři myslím, že se mu líbí. Domluvili jsme se, že se zítra po snídani sejdeme a domluvíme se na všem. Já pak byla venčit Haika, byli jsme u famfrpálového hřiště, vzadu u rybníčka a než jsem ho šla zavést zpět k Vivien potkala jsem Ronnyeho a Will. Ronnye se za chvíli seznámil s Haikem a hladil ho. Mrkla jsem na hodinky a řekla jsem že ho do předat a ať jdou na koleje, aby z toho neměli průšvih. Najednou se Haiko rozběhl a vběhl přímo do kabinetu. Předala jsem ho a šla jsem na kolej.Byla jsem si napustit vanu, abych ještě mohla chvíli popřemýšlet co a jak s klubem. Po chvíli jsem cítila, že mi padá hlava a tak jsem šla do postele, kde jsem okamžitě usla.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky