Začátek školního roku

07.05.2017

Už je to zase tady, ale na učení nových věcí se neskutečně těším.

Milý deníčku,
než začala výuka tak to chvíli trvalo, ale pak to celkem šlo. 
V pondělí máme bylinkářství s mladým panem profesorem, který je vážně fešák. Ze začátku nám to odpadávalo a teď jsme konečně něco začali probírat. Pak máme kouzelné formule a Obranu proti černé magii a na oba předměty máme profesorku Vivien LaMalet a celkem mě to začíná bavit. Na dějiny máme profesora Gratha stejně jako vloni, takže jsem na něj celkem zvyklá. Přeměny letos budeme mít jako konzultační hodiny takže si stačilo jen napsat látku a teď jen trénovat na koleji. 

Pak máme v úterý ještě lektvary s celkem fajn učitelem a i když mi nejdou i tak tam chodím a snažím se. No vypadá to, že mi nepůjdou, ale i snaha se cení. Středu a Pátek mám volno i když v pátek máme famfrpálový trénink.

 Ve čtvrtek mám jen astronomii jako vždy s kolejním ředitelem Nomosem. Jinak se co nejvíce snažíme scházet s Ryanem, ale jde to těžko když máme každý jiný rozvrh, ale nějak jsme si poradili.

Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky