Nákupy a seznamování

29.10.2016

Moje první kroky v kouzelnickém světě 

Milý deníčku,

když jsem se dnes ráno probudila byla jsem velmi nadšená z toho, že půjdu konečně nakupovat všechny potřebné věci do školy. Nejdříve jsme v Děravém kotli museli počkat než Příčná ulice otevře. Když po deseti minutách otevřeli propukl boj o to, kdo projde první a první bude u banky. Já jsem si k bance došla v pohodě a ještě chvíli jsme museli čekat než otevřou. A zase se čekalo - teď pro změnu v řadě než jsem si mohla vybrat peníze. Po vybrání peněz jsem si zašla koupit hůlku a pak hned kufr. U madam Malkinové nebylo moc lidí tak jsem tam zašla a koupila si školní uniformu a krásné světle fialové společenské šaty. Pak jsem si to šla odnést kufr na pokoj, abych ho nemusela tahat s sebou. Vrátila jsem se zpět na Příčnou a šla si koupit sešity a učebnice. Cestou zpět jsem se seznámila s Blair a Syzranem. Jsou to super lidi a domluvili jsme se, že půjdeme zítra do parku.

Druhý den jsme se všichni tři sešli před Kotlem a šli do parku. Chvíli jsme leželi na trávě a povídali si o všem možném. Založili jsme spolek s názvem RoKo . Pak jsme se domluvili a šli jsme do cukrárny na výborná zmrzlinový pohár a ledovou tříšť. Pak jsme su žašli koupit čokoládové žabky a pomolu jsme se začali rozcházet do svých pokojů. Než jsme se úplně rozešli domluvili jsme se, že se sejdeme u stolu v Kotli a půjdeme společně na nádraží.
Ale pokračování příště
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky