Brigády, dílnička, memoriál a přehlídka

10.10.2017

Bylo potřeba se trochu rozptýlit po tom co jsem prožila.

Milý deníčku,
jsem šťastná, že je táta už doma a doufám, že už to bude jen a jen lepší. Jen kdyby si ten paličák nechal pomoct od mamky. No, ale i tak se uzdraví.
Jednoho dne se na stole v Kotli objevil lístek, že květiny Noach nabízí brigádu. Ani jsem moc dlouho nemusela přemýšlet a byla jsem rozhodnuta, že půjdu. Sraz byl v Portsmucku u rybárny. První den jsme vyrypovali staré květiny z květináčů a zasazovali jsme nové. To mě docela bavilo a opravdu jsem zapomněla i na to, co se tátovi stalo. Druhý den byl sraz na stejném místě a náplň dnes byla rozkrajovat bylinky a třídit podle druhu do pytlíků, aby byli nachystané na lekvary. Taky mě to docela bavilo.
Pár dní na to se na stole objevil další lístek na brigádu ve Visánku na sběr ovoce. Být celý den na čerstvém vzduchu, trhat ovoce a ještě za to dostat odměnu? Proč, ne. Sraz byl ve Visánku u kostela. Dostali jsme košíky a šly jsme sbírat ovoce. Bylo to velmi pohodová brigáda a to jídlo bylo moc dobré. Byla jsem oba dva dny. První den nás tam bylo víc, ale i tak jsem si to moc užila.
Na jeden víkend byla vypsána Tvořivá dílnička. Bylo to skoro vedle Kotle, stálo to galeon na 3 dny a dělali jsme tam spoustu nádherných věcí. V pátek jsem bohužel nebyla, protože jsem se necitila dobře, ale to nevadí. V sobotu jsem šla a byla jsem moc šťastná a naučila jsem se spoustu věcí. V sobotu jsem šila kapesníčky, zasadila jsem si okry a narcisy a kdo chtěl mohl si uvařil škytavník a protiškytavník. Ale znáš mě deníčku já a lektvary stále nejsme kamarádi tak jsem se do toho vůbec nehrnula. Ale i tak jsem si sobotu užila. V neděli jsme pekli koláče (hruškové, jablkové, dýňové a broskvové) a mohly jsme si vyrobit dárkové krabice.Bylo to skvělé a moc jsem si to užila. Mám spoustu dárků na Vánoce a je to paráda, doufám, že i příští prázdniny bude něco takového. :D
Minulý víkend se konal Vzpomínkový memoriál Albuse Brumbála. Byla naprosto skvělá akce. Hned po příchodu jsme si mohly poslechnout co všechno Brumbál dokázal a udělal pro náš svět. Pak bylo loutkové divadlo a jeho největším boji proti redé armádě. A po celém víkendu byly hry motivované jeho životem. No a deníčku co bys řekl? Musela jsem se zúčastnit. Jako první hra bylo v jeskyni a to Hledání imitace Kamene mudrců - vyhrála jsem třetí místo. Pak jsme hráli kuželky, které symbolizovali Rudou armádu a nesměli jsme shodit figurku Brumbála - vyhrála jsem druhé místo. A večer jsme na loďkách pluli k Brumbálově hrobce. Bylo to velmi emotivní a mě vytryskly slzy, protože tam byl i orchestr, který hrál jeho oblíbené skladby. To vše se dělalo v sobotu a pokračování bylo i v neděli. V neděli jsem se zúčastnila překážkové dráhy, ale to se mi moc nechtělo a tak jsem dostala cenu útěchy i tak byla nádherná. A pak jsme v knihách hledali lístečky a podle nich jsme museli uhádnout tajenku. Některé knihy daly lístečky, některé kousaly, některé nám obarvily vlasy nebo kůži. Málem jsem v této hře skončila třetí, ale bohužel štěstí mi nepřálo a tak jsem získala cenu útěchy a ta byla krásná. Na konci jsme dostali Herelex a barvu na vlasy. Celý tento víkend jsem si moc užila a strávila na čerstvém vzduchu s kamarády.
Pak se na stěnách v Kotli objevily plakáty, že obchod madam Malkinové zve na módní přehlídku, která se uskuteční ve čtvrtek. Moc jsem na ni těšila. Sice jsem se na ni moc neohřála, protože jsem byla unavená a asi v půlce přehlídky jsem to vzdala a šla spát, vybrala jsem si tam pár modelů co bych si asi přála na Vánoce. No uvidíme deníčku jak to dopadne.
Zatím se měj
Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky