Bonne saison

22.11.2017

Milý deníčku,

chodím na kroužek pečení. První hodinu jsme pekly sušenky a vařily karamelky. A musím říct, že se mi to dost povedlo. Naposledy jsme pekly plněné koláče a upekla jsem třešňový, jablkový, švestkový, hruškový, dýňový, broskvový a ořechový. Moc se mi povedli a chutnali absolutně božsky. Mám ze sebe obrovskou radost, že se mi to tak moc povedlo.
Pak taky chodím na keramický kroužek. Jako první jsme vyráběly vánoční zvoneček na který jsem si nakreslila Eiffelovu věž za kterou zapadá slunce. Pak jsme vyráběli vázu na hrnčířském kruhu, bylo to trochu náročnější, ale zvládla jsem to. Pak jsem ho nabarvila na tyrkysovo a nakreslila kolem dokola bílého draka. A jako poslední jsme vyráběly bucláček, který jsem nabarvila na sněhově bílou a pak jsem na něj nakreslila levandulové kytičky a na ouško napsala Lea. Mám z toho bucláčku ohromnou radost.
Taky navštěvuji seminář o povolání. Na první schůzce jsme si povídali, co by nás bavilo a co bychom chtěli dělat za povolání. Na konci jsme vyplňovali kvíz, podle kterého nám Sayaka řekla co bychom měli dělat. Mě vyšlo že bychom mohla dělat jako sekretářka, recepční, reportérka, lékokouzelnice, učitelka nebo hrát za famfrpálový tým. Na druhé schůzce nám povídali o povolání co se dá dělat ve škole. Povídala nám tam Leia o tom co obnáší být hajný a taky o tom být zvěrolékař. Pak nám tam povídal učitel Blackwood o tom co obnáší být učitel. A pak nám povídala Sayaka o tom jaké je to být lékokouzelnice v nemocnici a jak se to liší od toho být ošetřovatelka na hradě. Bylo to celkem fajn. A příští schůzku se půjdeme podívat do nemocnice. Asi ti nemusím psát deníčku, že by mě mooooc potěšilo, kdyby tam byla mamka a aspoň na chvíli jsem ji mohla vidět.
Deníčku, jsem docela spokojená s tím, že jsem dohnala kouzla z prváku, teď mi chybí doučit se druhák a třeťák. Nevím, jestli to zvládnu, ale udělám pro to všechno.
Deníčku, musím ti napsat, že mi maminka napsala o tom co se děje doma. Hodně mě uklidnilo, že je to všechno v pořádku. Tatínkovi se rameno zahojilo, v práci se mamince daří a nemusí si brát směny na víc a může být víc doma. Pheobe se ve škole moc nelíbí, protože se jí moc nechce učit, ale když mají zpěv a malování tak to jde do školy moc ráda.
Určitě se ti ozvu co nejdříve
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky