Běžné dny

04.06.2017

Trochu stereotyp, ale ten ještě nikoho nezabil.

Milý deníčku,
vím, že jsem do tebe dlouho nepsala, ale to víš nějak mi moc času nezbývá moc času. To víš některé hodiny jsou náročnější než jiné a taky musím hodně trénovat kouzla, aby mi aspoň trochu šli. Dostali jsme zajímavé eseje třeba jsme museli do obrany vymyslet a popsat nějakého nebezpečného tvora. Za tuhle esej jsem dostala asi 8 bodů. Pak jsme měli napsat o tom co je podle nás 5.živel jestli čas nebo enrgie. Psala jsem o čase a celkem mě to bavilo. Dostala jsem za ni 10 bodů a pochvalu za to, že je to nejlepší práce. Hodně mě to potěšilo a byla jsem ráda.
Jednoho dne mi přišel dopis s pár galeonama,že je to ze stipendijního fondu za skvělé výsledky ve škole. Docela hodně mě to povzbudilo do další aktivity v hodinách.Poslední dobou na koleji se všichni učí nebo trénují kouzla. Je to hodně ubíjející nemít si s nikým popovídat nebo udělat nějakou srandu. 

S Ryanem se skoro vůbec nevídám a to je ubíjejcí ještě víc. Taky se mi poslední dobou zdají škaredé až hrůzostrašné sny o tom, že někdo z rodiny umře. Jsem z toho docela špatná, protože to není dobré znamení.

No při poslední hodině obrany někdo zakouzlil na profesorku LaMalet nějaké kouzlo, ani nevím co to bylo, ale vím přesně že to byl Sebastian. Jelikož se nepřiznal tam musíme všichni psát esej na téma proč se chovat slušně k profesorům a má to být na 15 stran. Jsem naštvaná, ale nějak to zvládnu.

No deníčku už zase přišlo to období ve kterém prostě jím málo. Zatím si nikdo nevšimnul, že jsem trochu víc vyhublá než předtím. A za to jsem i celkem ráda, nechci s nikým o tomhle mluvit. Je to pro mě těžké s někým mluvit o tom, že asi měsíc před zkouškama nemůžu pořádně jíst. Jen pár kousků od všeho. Ale oproti loňsku jím více.Jo a ještě jsem se stala zástupkyní kapitánky ve famfrpálu za což jsem opravdu moc ráda, ale zase na druhé straně jsem od té doby neviděla Jenn.

A abych nezapomněla došel mi dopis od mamky a slíbila, že když bude o prázdninách dostatek času tak pojedeme i do Austrálie i do Dubaje, ale uvidíme. Už se nemůžu dočkat.

Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky