Avec la vérité sur

07.07.2018

Milý deníčku,

byl víkend a Will ho trávil u nás, abychom se užili. Pheobe byla u Gabrielly na celý víkend a rodiče byli v práci takže jsme si užívali. Po obědě jsme leželi u bazénu a povídali si o všem možném bylo to skvělé a já se nadechla a tichým hlasem povídám: ,,Wille, jsem čarodějka ." Když jsem se na něj podívala vypadal zaraženě, vyděšeně a rychle odešel. Ale co jsem se čekala, vždyť je to šok. I když  jsem s tím tak nějak počítala zasáhlo mě to, vlastně jsem byla připravena na horší reakci a chvíli si pobrečela. Pak jsem jen seděla a hleděla do vody a přemýšlela co budu dělat. Nevím jak dlouho jsem tam seděla,  když jsem zaslechla Willův hlas: ,,Omlouvám se, že jsem se tak zachoval, ale musel jsem se rozmyslet." podíval se hluboko do mých očích, usmál se a podal mi puget růží ,,Jsi moje láska, miluju tě z celého srdce a chci být jen s tebou. Vždy jsem cítil, že kolem tebe je něco zvláštního jakoby magického. Myslel jsem si, že je to naše spojení." Víš, deníčku po tomhle prohlášení jsem měla opět slzy v očích, ale tohle byly slzy štěstí. Pak jsem ucítila Willovu ruku na mém boku, druhou rukou mě pohladil a nasadil ten jeho drze roztomilý úsměv a víš co? Jasně, že mě hodil do bazénu a pak skočil za mnou. Chvíli jsme blbly a skákali prostě jsme si to užili. Po nějaké době jsme vylezli, udělali jsme si svačinu a postavili stan ve kterém bychom chtěli trávit všechny volné chvíle. Pak přišli rodiče a jeli jsme na večeři do Savoy Grill. Dali jsme si steak a povídali jsme si o všem možném. Po příjezdu domů mamka s taťkou šli do domu sledovat nějaký film a já s Willem šli na zahradu. Tam jsme si povídali a Will se vyptával na kouzelnický svět. Jak to v něm chodí, co se vlastně ve škole učím, jaké máme možnosti práce, jaké máme sporty a chtěl všechno vědět. Snažila jsem se mu na vše odpovědět a vysvětlit. Byla jsem moc šťastná, že to takhle dopadlo. Bylo po půlnoci chytil mě za ruku, usmál se a odnesl mě do stanu. Položil mě na matraci a začal mě něžně líbat. Pomalu mě svlékl a pak se to stalo. Byl to zvláštní pocit, trošičku to bolelo, ale byla jsem šťastná. Dál si to nechám pro sebe. Další den jsem se vzbudila ve Willově objetí a cítila jsem se jinak. Po snídani jsme šli na procházku a na oběd k Willovým rodičům.

S dalšími zážitky se brzy ozvu
Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky