Austrálie a Spojené arabské emiráty

31.07.2017

Skvělá dovolená s nejlepšími lidmi.

Milý deníčku,

letošní prázdniny jsou opravdu moc nabité zážitky a hlavně cestováním a poznáváním nových koutů zeměkoule. Ale než jsem odletěla s rodiči na dovolenou stalo se něco nečekaného. Vím, že jsem psala, že jsem se zamilovala do Willa, ale v Kotli jsem narazila na někoho jiného. Pokusím se ti to trochu přiblížit.
Po prázninách v Paříži jsem se vrátila do Kotle a tak nějak koukám po lidech kolem sebe a Nat a Stella se bavili s jedním klukem a tak jsem k nim přisedla a povídali jsme si. Zjistila jsem, že se jmenuje Ash a je to super kluk a skvěle se s ním povídá. Jednoho večera jsme si povídali asi do půlnoci a bylo to fajn. 

Pár dní na to v Kotli nebyla ani noha a tak jsem se šla projít na Příčnou a když jsem se vrátila zpět tak tam u baru seděl on Adam. Najednou sama sebe slyším jak se s ním dávám do řeči. Byli jsme na zmrzlině a párkrát jsem u něj přespala. Jsem opravdu ráda, že se vrátil ke své původní barvě vlasů, protože ta modrá mu neslušela. Jednoho večera jsme seděli u ohně, povídali jsme si dlouho do noci a najednou to noční ticho přerušilo vyznání lásky. Ano deníčku opět v tom lítám až po uši, ale nevím jak dlouho nám to vydrží, protože on už dostudoval a já pořád budu velkou část roku ve škole. Dobře prozradím ti jeho jméno jmenuje se Adam, ale myslím že ho mám ráda spíše jako kamaráda. S Willem mě pojí pouto, které zatím neumím popsat i když ho znám jen chvíli. Adam je skvělý, pozorný a hlavně rozumný a ví co chce na rozdíl od těch šílenců co se mnou chodí do třídy. Je to šílené deníčku já vím, ale nic s tím nejde dělat. Teď mě mrzí, že se s Adamem neuvidím asi 7 týdnů, protože budu na cestách a jen s velmi malinkatými přestávkami v Londýně.

Tak a jak už název napovídá byly jsme v Austrálii. Zkusím ti to tak trochu popsat co a jak se stalo. Let s jedním mezi přistáním trval asi 22 hodin, ale vidět tuhle nádheru za ten čas stojí. Když jsme se dostatečně prospali, šli jsme s taťkou, Willem a jeho taťkou na golf. Mezitím mamky, Pheobe a Daisy se šly koupat do bazénu. Když jsme se vrátili poobědvali jsme a večer jsme šli na komorní koncert smyčcového kvarteta, který se konal v nedaleké kavárně. Další den odpoledne jsme všichni navštívili Operu, kde měli vystoupení studenti baletní školy. Bylo to nádherné představení a jsou opravdu moc šikovní. Odpoledne jsem si byla zacvičit gymnastiku a už jsem se doučila perfektně přemet dozadu, flika a araba. Jsem prostě skvělá a fakt mě to moc baví. Pak jsme jeli na plachetnici, kterou jsem i chvíli kormidlova, k Velkému barierovému útesu, kde se budeme potápět. Cestu jsem si krátila zkoušením a zdokonalováním cviků co jsem se naučila, učila jsem se francouzštinu a taky jsem hrála na kytaru. No to potápění bylo prostě neskutečné tak krásná průzračná voda, korály všech barev a velikostí a ty nejkrásnější ryby. Byl to naprosto neskutečný zážitek. Jsem moc ráda, že jsem to mohla vidět na vlastní oči. Jo a abych nezapomněla už jsem se stihla docela dost opálit. Na jachtě jsme se přesunuli do Melbourne, kde jsme navštívili Parlamentní budovu, kterou chtěli vidět tátové, Fitzory gardens a neolitickou budovu St.Patrick´s catedral. Také jsme navštívili luna park a pláže. Je skvělé ležet na pláži, číst knihu a při skvělé večeři sledovat západ slunce. Je to něco magického. Další den jsme navštívilikrálovskou botanickou zahradu, kde je přes 12 000 druhů rostlin. Pak jsme se byli podívat na tenisový stadion, kde se hraje Australia Open a také jsme navštívili Albert park, kde se konají závody Grand Prix Formule 1. Taky jsme si v Melbourne stihli zahrát golf a musím říct,že se zlepšuji, protože jsem porazila Willa a byl to skvělý pocit. Sice jsme navštívili jen tři místa, ale i tak je Austrálie nádherná země a doufám, že se tam ještě jednou podívám.
Tak deníčku využili jsme mezi přistání a asi týden jsme se zdrželi ve Spojených arabských emirátech, teda přesněji v Dubaji. Co jsme dospali letový a časový deficit tak jsme navštívili starou část Dubaje, kde jsme museli mít šátek na hlavě jen my holky, jinak by nás tam nepustili. Stojí tam první škola postavena roku 1912 a je tam taky muzeum. Je to kouzelné místo, které stojí za to vidět. Také jsme navštívili nejstarší čtvrť, samozřejmě, že se šátkama, jsou zde samé kavárny a galerie. Pak jsme samozřejmě museli navštívit zoo a vodní park, byl to skvělý zážitek, všichni jsme si ho moc užili. Jo abych nezapomněla opět jsem porazila Willa v golfu a Will mě předjel na lyžích. Ano píšu dobře v Dubaji je vnitřní lyžařský kopec a je to skvělé se takhle ve vysokých teplotách někde schladit. Další den jsem byla s mamkou, Pheobe, Daisy a její mamkou nakupovat a mám takový pocit, že mám asi malý kufr, ptotože tohle všechno se mi tam nemůže vejít. Také jsme navštívili Palm Islands, což jsou uměle vytvořené ostrovy v moři ve tvaru palmoových listů. Také jsme navštívli i mrakodrap Burdž Chalifa, kde je největší vnitřní fontána nasvícena asi 6000 světly, vystřídá až 25 světelných kombinací a vodu vystříkne do výšky 150 metrů. Je to nádhera, které se nedá popsat. Poslední den jsme se byly podívat jen naše rodina po nějakých obchodech, následoval skvělý oběd, odpoledne koupání v bazénu a večer čtení poezie dole v kavárně hotelu. Tohle byla dovolená mích snů a jsem absolutně šťastná, že mi tohle rodiče splnili.
No dovolená zatím nekončí, jsme jen na dva dny v Londýně a pak pokračujeme naše cesta dál do Provence. Museli jsme si udělat malinkatou pauzu, protože mamka musela něco zařídit do práce. Když přišla oznámila nám, že s námi může jet i do Provence a za to jsem strašně moc vděčná. A vím, že Will a jeho rodina jsou skvělý, ale jsem ráda, že s námi nejedou a užijeme si to jako rodina.
Zatím se měj a s dalšími zážitky se určitě zase ozvu

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky