Apríl

12.02.2020

Milý deníčku,
sedím v kuchyni a vedle v lehátku si Sophii hraje s hrazdičkou. Tak mám chvíli čas něco sepsat. Byly jsme na kontrole po šestinedělí a obě dvě jsme zdravé a vše je v pořádku. Sophii je úžasná a už se usmívá, sleduje obrázky takové černo-bílé co jí vyrobil tatínek. A co jsem zažila poprvé že si trochu brouká a brble. Je šikovná a už umí pást koníčky, chytne po chrastítku co jí podávám. 
Ale abych se to nerozplývala jen nad tou mojí princeznou. 
Jinak se snažíme dodržet režim co jsme jí nastavily, ale musím to nějak vymyslet, protože jsem pomalu začala chodit do práce.
Moc si užívám víkendů, kde si můžu aspoň odpoledne chvíli odpočinout, když Will si vezme Sophii a jdou na procházku nebo na zahrádku. 
Obšas je pozoruju z okna a je vidět jak mají krásná vztah a oba si to užívají. 
Jeden víkend se u nás zastavili moji rodiče a celá návštěva byla skvělá a nad malou se úplně rozplývali a hráli si s ní. Hodně vzpomínali na to jaká jsem byla já a Pheo malá. Jsou skvělí a mám je radši ještě víc než do teď. Asi o týden později se zastavili Willovi rodiče. I když posledně si malou pochovali tak asi moc nemají radost jak to dopadlo. Celou návštěvu jsem měla takový zvláštní pocit, že jsou tam jen proto aby Willovi udělali radost. Sice si se Sophii chvíli pohráli a pochovali a docela rychle odešli. 
Pak se zastavila Vivien s Biancou a byla to opravdu skvělá návštěva. Dlouho jsem se tak skvěle necítila a nenasmála. A když Bibi chovala Sophii úplně neskutečně jim to slušelo. 
Na konci je pár fotek jak si ty naše první dva měsíce užíváme. 
Zatím se měj
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky