1.narozeniny Sophii

20.05.2020

Milý deníčku,
než jsem se nadála tak ta naše princezna slaví 1.narozeniny. 
Na Valentýna jsem to oslavili jako rodina a o den později dorazily moji i Willovi rodiče. Sophii dostala spoustu krásný dárků. Bylo to krásné a vypadalo to že i ostatní si to užili. Zhruba o týden později přišla Vivien s Biancou a holky si to moc užili. 
Celý dům na ty dva dny jsme s Willem vyzdobili do růžových, zlatých a bílých barev. A vše bylo tak krásné a já měla z toho velkou radost. Když se Sophii vzbudila byla z toho úplně nadšená. Není nic krásnějšího vidět rozzářená očka naší princezny. Udělalo se pár nádherných fotek a já byla ráda, že se celkem rodina dala dohromady. Byl to měrně nádherný a náročný víkend. 
V neděli večer, když jsme s Willem společně uspali Sophii v postýlce jsme si prohlídli fotky Sophii od miminka. A je pořád nádherně kouzelná a je s ní čím dál větší zábava. Pomalu začíná chodit a sem tam se jí povede i něco říct. Doteď jsem si neuvědomila jak ten rok neskutečně utekl. 
Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky